داروی نازایی بانوان گیاهی + ضمانت نامه کتبی
 
درباره وبلاگ


کاربران محترم ضمن عرض سلام و احترام خدمت شما. این محصولات از بزرگترین سایت فروشگاهی ایران گردآوری شده ( اعتماد 100% ) بعد از اینکه سفارش خودرا ثبت نمودید، کارشناسان و فروشندگان محصول جهت ارائه توضیحات با شما تماس می گیرند.
دارو گیاهی،داروی ضد چاقی،داروی عضله ساز،داروی واریس،داروی نازایی،رفع تضمینی سنگ کلیه،دارو تقویت حافظه
دارو گیاهی،داروی ضد چاقی،داروی عضله ساز،داروی واریس،داروی نازایی،رفع تضمینی سنگ کلیه،دارو تقویت حافظه

داروی نازایی بانوان گیاهی

 

داروی نازایی بانوان   گیاهی

 

دسته لوازم زیردسته پزشکی

 

بررسی علل نازایی در زنان


علل نازايي در
زنان


علل در زنان به ترتيب شيوع عبارتند از :


۱ ـ اختلالات مربوط به لوله هاي رحمي


۲ ـ عدم تخمك گذاري ( اختلالات مربوط به تخمدان )


۳ ـ اختلالات گردن رحم


۴ ـ آندومتريوز


۵ ـ علل رحمي

 


نيمي از موارد نازائي به علت اختلال در کار تخمک گذاري تخمدانها است . اگر زن به طور منظم قاعده شود ، دليل بر تخمک گذاري مناسب است و اگر قاعدگي او نامرتب باشد ، تخمک گذاري مناسبي وجود ندارد که بايد علت آن بررسي شود . فقط حاملگي نشان قطعيت تخمک گذاري است.



راه حل مشکل آقایان و بانوان در نازایی:



کپسول گیاهی ایسترونازایس ویژه بانوان


ضد نازایی 100% اصل و گیاهی



همراه با ضمانتنامه کتبی همراه محصول



مجوز :: 10604669 شماره

 


*********************************


مشکلات تعدادی از هموطنان عزیز که با استفاده از داروهای ضد نازایی این گروه کاملا درمان شده اند ، در زیز موراد محدودی را ملاحظه میفرمایید .


1- خانم فاطمه.ب از شیراز ، هم بمدت ۸ سال به دلیل چسبندگی لوله و عفونت رحم نازا بوده است و پس از مصرف دو دوره داروها به لطف خداوند باردار شدند و اکنون این خانواده عاشقانه زندگی شیرینشانشان ادامه دارد.


2- آقای م. بیران وند از تهران، در تاریخ 11 2/74 ازدواج کردم و در سال 76 خداوند به ما دختری داد و دختر هم 3 ماه بعد از تولد بر اثر عفونت ریه فوت کرد، از آن تاریخ به بعد خانم اینجانب جهت بچه دار شدن به دکتر مراجعه کرد و بعد از آزمایشات و عکسبرداری و چندین ماه زیر نظر دکتر متخصص زنانو فوق تخصص های نازایی نتیجه این شد که خانم سالم است و اسپرم من را آزمایش کردند که بسیار ضعیف بود. من هم به دکتر متخصص مراجعه کردم و چندین سال از قرص و آمپول استفاده کردم و هیچ نتیجه ای نگرفتم، ناچار به تهران مراجعه کردم و باز هم آمپول و قرص و باز هم بی نتیجه.

 

 

من که نا امید از آمپول و قرص بودم قصد کاشتن داشتم ولی درونم راضی نمی شد که از این روش بچه دار شوم . تا ابنکه یکی از اقوام اینجانب آدرس مجمع را به ما داد، اما دیگر خسته از دارو و دکتر و گیاه و همه چیز بودم. بعد از تأمل زیاد محصول را تهیه و استفاده کرد و بعد از مدتی نتیجه خداوند ما را صاحب پسرکرد.

 


لطف جناب مهندس و همکارانشان را فراموش نخواهیم کرد ، خداوند خیرتان دهد

3- خانم صبا.پ که از ارومیه آمده بودند هم به دلیل عفونت رحم بمدت 16 سال دچار نازایی بوده است و با مصرف کوتاه مدت داروهای مخصوص به لطف الهی بچه دار شده و همکنون کوچلویش بیش از سه سال دارد.






توجه : تعدادی از افراد بدون توجه به در نظر گرفتن اخلاق اقدام به کپی برداری از عین مطالب و تغییر مشخصات به نام خود اقدام و یا افرادی که مشاهده گردیده با خرید این محصول به نام خود اقدام به پخش با قیمت هایی تا 5 میلیون تومان نموده اند که ضمن رد وابستگی این افراد مسولیت خرید را بر عهده نخواهد گرفت، لطفا مراقب باشید !



به امید سلامتی شما عزیزان


فروشنده: صدرا


قیمت: 240,000 تومان

درصد :75

روش خرید: برای خرید داروی نازایی بانوان گیاهی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید داروی نازایی بانوان   گیاهی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب